vrijdag 6 maart 2009

15 Weken... Een bijzondere dag...

Gisteren waren de pups 15 weken...

Voor de laatste keer ben ik met Annabelle naar de praktijk gelopen om haar te wegen en om te vertellen dat ze naar haar nieuwe baasje en vrouwtje gaat.
18,5 kg. woog de jongedame!

Rond half 12 waren Margot en Robert hier, Ad kwam kwart over 12 thuis en we hebben het heel gezellig gehad samen.

Na de lunch zijn we met de honden naar het hondenveld gegaan en daar hebben moeder en dochter voorlopig voor de laatste keer nog even lekker samen gespeeld...

Let op de wang van Sarah...

Tegen vieren hadden we een warm, emotioneel afscheid...

's Avonds belden 2 gelukkige mensen om te zeggen dat de reis prima verlopen was en dat ze superblij zijn met de kleine meid.

Een cadeautje voor Sarah van Margot en Robert...
Eind van de middag open ik mijn mail en heb ik een superlief berichtje van Marja, de schepster van de prachtige aquarel van Sarah. Ik had haar gevraagd of we de aquarel konden kopen, had er een tijdje mee gewacht, wist dat het voor haar moeilijk is om afstand te doen van haar 'kindjes'... Het antwoord was ja! Marja, wat ben je toch een schat!

Later op de avond, voor het naar bed gaan nog even de mail gecheckt. Een mailtje van Birgit, het vrouwtje van Gentle, waarin staat dat het supergoed gaat met hem en dat ze zo gelukkig met hem zijn!

Toen nog snel even gekeken of Andrea nog wat nieuws op haar blog van Tender had gezet... Er stond een geweldig filmpje, 'Spiegelbild', ik heb het wel 5x afgespeeld! Prachtig!

Sjonge, wat een dag...
Omdat ik de hele dag doorgedaan had heb ik nog uren wakker gelegen.
Er was geen verdriet meer om Annabelle, eerder deze week heb ik al afscheid van haar genomen in de wetenschap dat ze naar een stel geweldige mensen zou gaan. Om half 9 vanmorgen kreeg ik al telefoon van Robert en Margot, ze heeft maar héél even gepiept, tot 6 uur geslapen en toen ze om 7 uur bij haar kwamen had ze haar plasje netjes op de krant gedaan.

Er was vooral tevredenheid, trots, dankbaarheid, wel tranen, maar niet van verdriet...

Nu ik hier dit zit te schrijven voel ik hoe hondsmoe ik ben...
Maar we hebben het toch maar mooi geflikt met ons drietjes!

Lieve baasjes, vrouwtjes, Isabelle, Annabelle, Jamba, Kjeld, Gentle en Tender...
We wensen jullie een geweldig mooi lang leven toe in goede gezondheid en met veel liefde voor elkaar!

1 opmerking:

Anoniem zei

Lieve Bertie,

Jullie hebben het zeker goed gedaan met de pups. Ik heb zoals je gemerkt hebt elke nieuwe log gelezen en er van genoten.
Natuurlijk is het niet fijn dat de puppies weg gaan, maar je kunt ze ook niet allemaal houden.
Gelukkig hoor je regelmatig wat van ze.